איך לעצב חדר לאירוע

אין זה סוד שאנחנו אוהבים אירועים מיוחדים וצבעוניים, אשר משאירים אותנו המומים ונפעמים מהיופי. כשיש איזשהו אירוע שאנחנו רוצים לחגוג או שסתם מתחשק לנו לשבור שגרה, נוכל לבחור בעיצוב חדר לאירוע שיחזק את התחושה של שבירת השגרה ויעניק לנו מימד כיפי  לאירוע שאנחנו חוגגים. אז במקום שנקנה כמה בלונים וננפח אותם, נוכל לפנות למעצבי חדרים לאירועים שיכולים להעניק חוויה בלתי נשכחת לחוגגים.  במאמר זה אנחנו נפרט על אפשרויות השונות לעיצוב חדרים לאירועים  מיוחדים.

עיצוב חדר עם בלונים במלון

כשאנחנו נוסעים לחופשה במלון תמיד יש הרגשה מיוחדת של חוויה יוצאת דופן. אם אנחנו רוצים להפתיע את בן או בת הזוג, את המשפחה או החברים, נוכל לבחור לעצב את החדר עם בלונים במלון. כשמזמינים עיצוב חדר עם בלונים, כדאי לבחור את הקונספט של עיצוב החדר- חגיגת יום הולדת, בר או בת מצווה, יום נישואין, יום אהבה או כל אירוע אחר משמח של המשפחה וחברים קרובים. ניתן לבחור סידור בלונים בצורה מסוימת, אותיות ומספרי בלונים, עמודי בלונים ועוד. ניתן גם תמיד לשלב בעיצוב החדר זר מתוק, עוגה, בובות פרווה או פרחים.

עיצוב חדר עם בלונים בבית

כשמדובר באירוע כמו יום הולדת, מסיבת גיוס, בר מצווה או כל אירוע שחיכיתם לו, תמיד אפשר להפתיע את חתן/ כלת השמחה עם עיצוב חדר עם בלונים בבית. דמיינו את יקירכם מתעורר בבוקר לחדר מהמם ביופיו- בלונים בצבעים וצורות שונות, בלוני הליום על התקרה, בלונים מסודרים מסביב למיטה, אותיות בלונים שיפתיעו את יקירכם עם  ברכה מקורית. כמובן אפשר להוסיף בובות פרווה, זרי ממתקים, קופסאות ממתקים ופרחים מעוצבים.

עיצוב וילה עם בלונים

אם הזמנתם וילה גדולה לכם ולחברים לסוף שבוע של כיף, עיצוב וילה עם בלונים ישדרג לכם את החוויה. אפשר יהיה עם להתייעץ עם חברת עיצוב החדר כדי להתאים הוילה לאירוע שאתם חוגגים- מסיבת רווקות, מסיבת אירוסין, יום כיף, אירוע גיבוש של העבודה, מסיבת לידה, יום הולדת, בר ובת מצווה וכדומה. משערי בלונים בצבעים שונים, זרי בלונים מהממים, בלונים בצורת חיות ודמויות ועוד. כשמדובר באירוע שאתם לא רוצים שיישכח, ישנם גם בלונים שקופים עם אורות לד מדהימים שיעניקו אפקט מעולה לחגיגה.

עיצוב חדר עם בלונים ומתנות

ניתן לבחור בעיצוב חדר המשלב בלונים, מתנות וקישוטים שונים. החל מעוגה מיוחדת, זר מתוק, קופסת פרחים ושוקולדים, מארז יין ושוקולדים, מארז בלון וממתקים ובובות פרווה. מעבר לעיצוב החדר, עוד מתנה קטנה תוכל להעניק את הטאץ’ האישי ותהפוך את עיצוב החדר להפתעה המושלמת.

סידור חדר להצעת נישואין

כשאנחנו מתכננים הצעת נישואין, אנחנו רוצים שזו תהיה חוויה בלתי נשכחת. אנו נרצה שהעיצוב יהיה מושקע ושהחדר ייראה מהמם ביופיו, ולכן נפנה לחברה מקצועית שעוסקת בסידור חדר ליום נישואין. החל מפריסת שטיח אדום, לעמודי בלונים, ללב גדול עשוי מבלונים ובלונים בצורת לבבות, עלי כותרת מפוזרים ברחבי החדר ובלוני אותיות שירכיבו את השאלה הגורלית. ניתן לבחור כמובן את שילוב הצבעים אותו תרצו, וכמובן ניתן להוסיף סידורי פרחים לעיצוב החדר, בובות פרווה וכדומה.

שדרוג האירוע

לסיכום, ניתן לשדרג כל אירוע, חגיגה עם משפחה או חברים, ערב גיבוש לצוות עובדים, או כל אירוע של שבירת שגרה עם עיצוב חדר עם בלונים. ניתן לבחור קונספט מסוים לפי דברים שחתן או כלת השמחה אוהבים, מסיבת יום הולדת לילד, מסיבת רווקות/רווקים ועוד. חשוב לבחור חברה המעצבת חדר לאירוע שתשדר אתכם על אותו גל כדי שתהיו מרוצים מהתוצאה.